Obserwatorzy

poniedziałek, 6 lipca 2009

Powracam xdd

Hej, właśnie wczoraj wróciłam z nad jeziora, było zajebiaszczo <33
No skoro Lolka powraca to ja tez, nie? ;]]
No a jak inaczej xd
A teraz trochę mniej wesoła wiadomość. Jak zapewne wiecie zmarł Michael Jackson (piszę to dopiero teraz, bo kumpela nad jeziorem, w laptopie nie miała netu). Król pop'u. A ja akurat miałam się do cioci wybierać, bo ona miała bilety na jego koncert (ona mieszka w Angli ;o). No ale niestety, stała się ta straszna rzecz. Wczoraj w Warszawie, przy stacji metra centrum odbyło się pożegnanie Michaela przez jego polskich fanów. Przyszliśmy z białymi różami, niektórzy mieli koszulki z jego zdjęciami, mieli charakterystyczne ubrania. Tak, ja też tam byłam. "Jacko" miał ciężke życie, ale ja wierzę, że teraz jest już napewno szczęśliwy, gdzie kolwiek jest. 3maj się.
Loli była jego wielką fanką. Może dlatego, że tańczyłaś na zajęciach prawie ciągle do jego piosenek?
Może, KaBu. Może. Ale on był wielkim, wielkim człowiekiem. Poruszył świat pop'u. Był Królem. Był i nadal nim jest. Bo Król jest tylko jeden, na zawsze.
Wow.
:( Ale przechodząc do Panfu. Panfu też złożyło hołd Królowi. Mówiąc "Michael Jackson" , "Pop", "Moonwalk" możemy zamienić się w tańczącą legendę- w tańczącego mini Jacksona. Jest tez Park wodny. Idźcie sami sprawdzić. Ja spadam suszyć włosy, bo właśnie je umyłam xdd
xd
To papa!
Pa!

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Hey to ja DJ_Marzenka_96, wejdź na mojego bloga i na notkę o wakayjnym spotkaniu które jest w środę. Przyjdziesz ? O 13. Ale wiecej na blogu ;p

Moderka pisze...

Czesc Loli11!

Cie ostatnio widzialam. bylas na teci spotkaniu? warjowala jak diabelek ;) niestety blogowicze inni mnie nie lubia :p Help!

Autor pisze...

http://szaraki-panfu.blogspot.com/
zapraszam wszystkich !

Loli11 pisze...

Moderko, a gdzie mnie widziałaś?
Na spotkaniu u Teci mnie niestety nie było. A dlaczego inni cię nie lubią, skąd to wiesz? Ja już cię raczej polubiłam ;))
Pozdrawiam,
Loli.

Anonimowy pisze...

Hey to ja DJ ;)
Nic nie szkodzi ze nie byłaś, przyjdziesz na następne ;)

Unknown pisze...

loli jesteś nawet bardzo fajna

Unknown pisze...

lili jesteś super

Unknown pisze...

lili jesteś super

Unknown pisze...

lili jesteś super

Unknown pisze...

lili jesteś kul

Unknown pisze...

Lili jesteś kul