Obserwatorzy

wtorek, 14 lipca 2009

Łooo ;p

Łooo ja ;d Jestem nareszcie xd
I ja też ! ;p
Pojawiło się nowe pomieszczenie pod ziemią! Jest zajebiste, a maszyna jeszcze lepsza !
Potrafi przenieść poziom Pandy na wyższy w wzynaczony dzień tygodnia! Trzeba codziennie sprawdzać czy to dzisiaj, bo możemy znaleźć się wyżej ;p
SUPER !
Noo!
No a jak ;p
Kolejna wiadomośc jest taka, że Max i Ella wyruszyli w podróż dookoła świata! Wysyłają nam pocztówki z literkami. Trzeba jez znajywac na Panfu, a na koniec gdy już ułozymy słowo profesor Bookworm da nam prezent ! :))
Są też nowe ciuszki. Ogólnie dużo nowych fajnych rzeczy.
No to my kończymy.
Narka!
Paaa! <3

2 komentarze:

Autor pisze...

Jakiego ty słownictwa używasz :P

Greendunia pisze...

Zapraszam na mojego bloga xD.
Jeśli mnie jeszcze pamiętasz ;))
http://panfun.bloog.pl/