Obserwatorzy

niedziela, 19 lipca 2009

Dupa ; //

Sory, ze tamta nota byyła taka "niedokładna" i niezrozumiała ; /. Blogspot się mi psuje ; (.
Jutro wyjezdzam nad morze, wiec nie bd pisała. Nie wiem czy nie skonczyc z blogowaniem ; /. Życie mi się wali. Całkowicie. Ktoś powiedział "tzreba mieć marzenia...", ale co mi z tego? Mam jedno i nie spełniło się wgl! Ogólnie żadne w żciu moim się nie spełniło. Jak to komuś powiedziałam "zwlaone życie zwalonych ludzi". Sory, że tak się Wam wyżalam, ale już nie wiem co ze sobą zrobić. Odkąd Sara poszła z gg, niesutaniennie siedzę przed lustrem i nic innego nie robię tylko się rozciągam ; //. Wiem, może się wydawać zabawne, ale tak nie jest ; (. Jak wrócę jeszcze napiszę czy coś w moim życiu się poprawiło. Teraz bd zgrywać piosenki na ipoda ; //.
Udanych wakacji życzę, żeby nie były takie zwalone jak moje życie ; (((.
Pa.. ; (((((((((

1 komentarz:

Marry90 pisze...

Czesc! u pandy angielskiej Touristic ma Blog Quest. Oto blog:
http://www.touristicpanfu.blogspot.com/

Wstawcie Plakat i Puzel pierwszy na swoj blog, lub napisz u niego w komentarzach aby parcytypowac!

Jezyk: Polski, angielski ,niemiecki ,japonski lub chinski.

On ci przetlumaczy wszystko w kazdym jezyku na liscie. Innaczej ludzie ktore nie umia zden z tych jezykow na liscie musi przetlumaczy sam.

Rozdawaj ta wiadomosc do najbliszych znajomych! Nie wazne kto powie! Tylko daj ten komentarz do znajomych pochodzac z twojego kraju na blogerze.

marry99 i marry90

i zycz o mikolaju ze ci zyczy abys nie miala dupy xD