Obserwatorzy

wtorek, 1 grudnia 2009

POWRÓT I TO W WIELKIM STYLU! :)

Pamiętacie mnie jeszcze?
No mam nadzieję! To ja, Wasza szalona Loli11 :). Ale za Wami tęskniłam! Naprawdę! Nareszcie udało mi się przypomnieć hasło do tego bloga i udało się! POWRACAM!!!!!! Mam nadzieję, ze cieszyscie się tak bardzo jak ja! :).
Teraz zmieniam kilka rzeczy na blogu:
1. Niedługo zrobięnowy nagłówek :).
2. Wybierzemy nowego zwierzaczka bloga! :).
3. I znacznę pisać notki! ZNOWU! ;)).
W następnej notce opublikuję wszytsko inne ;p.
Do nabazgrania xd
;**

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Serdecznie zapraszam Cię na mojego bloga : http://myszka097-grafika.blogspot.com/

PierdzochMonster(Mikolisa) pisze...

No ty kochana Moja!!!
Super że powracasz :D
Tęśkniłam Za tobąąą!! :*
Do Nabazdrania Komenta :D

Autor pisze...

POCZUJ PRAWDZIWY ZEW PRZYGÓD !!!!!! Zapraszam na
http://agent-panfu.blogspot.com/ zostań dzielnym agentem !

Anonimowy pisze...

Super masz bloog ale zapraszam też na mój jeśli chcecie piszcie komcie www.pomyrak1.bloog.pl