Obserwatorzy

poniedziałek, 26 stycznia 2009

Ustalone! xP

Dzień dobry ^^. Ustaliłam :D. Tzn... Sama wymyśliłam termin spotkania :o. Spotkanie odbędzie się w środę ( 28.01.09 ) na serwerze Bollyland :).
;))Dokładne dane spotkania:
Zaczynamy o godzinie 14.00 na serwerze Bollyland.
14.00- Spotykamy się w restauracji.
14.10- czekamy na spóźnialskich
14.15- Zapoznajemy się, bo nie wszyscy się pewnie znają ;)).
14.20- siadamy prrzy stolikach i rozmawiamy czekając na jakiś napój lub przekąskę.
14.30- Udajemy się na stadion pograć w Hot Boom.
14.40- Idziemy do Salonu piękności się wypięknić xD
14.55- Idziemy do mojej chatki :) Uprzedzam nie mam ZP więc moja chatka jest skormna ^^.
15.00- Razem ustalamy co chcemy robić :).

Mam nadzieję, że przyjdzie przynajmniej jedna osoba :). Ale liczę na więcej (przynajmniej dwie xD) .
Mam nadzieję, że przyjdą:
Sara220,
DJ_Marzenka_96,
Tamaki :)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czesć Loli11 to ja DJ_Marzenka_96.
Dzięki że przyszłaś na spotkanie :)
Było zabawnie !
A na spotkanie przyjdę ! :)

Loli11 pisze...

Tak było bardzo fajnie ^^.
Cieszę się, że przyjdziesz też na moje :).

Pozdrawiam!